Za Download pjesama je potrebna Registracija

Cakano.Net I Albumi 2010 I Arhiva Muzike

Protiv moždanog udara lijek je i čokolada?

ProtivmozdanogSvakodnevno konzumiranje čokolade ne samo da utiče na dobro raspoloženje, već bi moglo da bude moćno oružje u prevenciji moždanih udara. Tim naučnika sa Univerziteta Ontario u Kanadi osvrnuo se na prethodna istraživanja vezana uz čokoladu i njena pozitivna svojstva. Cilj ove studije je da se utvrdi da li postoje validni dokazi da antioksidansi koji se nalaze u čokoladi smanjuju rizik od moždanog udara.

Opširnije...

Najskuplji hoteli u Moskvi, Abu Dhabiju i New Yorku

NajskupljihoteliTrebate hotelsku sobu? Onda svakako ne idite u Moskvu jer su u tom gradu u toku prošle godine zabilježene najvrtoglavije cijene soba. Ispitivanje tržišta o kojem piše Telegraph pokazalo je da je, uprkos recesiji, u glavnom gradu Rusije cijena jedne sobe u prosjeku bila 420 dolara za noć. Odlučite li se za posjetu Abu Dhabiju, razvijenom glavnom gradu Ujedinjenih Arapskih Emirata, znajte da se on nalazi na drugom mjestu po skupoći, te se sobe u hotelima kreću u prosjeku oko 350 dolara za noć.

Opširnije...

Žene jedu salatu na sastanku kako bi bile privlačnije

ZenasalataMuškarac vaših snova pozvao vas je na večeru u restoran. On naručuje obilat i kaloričan obrok, a vi salatu. Ovo je uobičajen scenario koji žene ponavljaju u mnogo više prilika, a ne samo na prvom sastanku, što je potvrdilo i novo istraživanje iz Kanade. Psiholog Meredith Young sa Univerziteta McMaster u kanadskoj pokrajini Ontario, pratila je prehrambene navike 500 studentica koje su se hranile u studentskoj kantini.

Opširnije...

Jedan espresso dnevno usporava protok krvi do srca

expressoIako mnogi ljudi ne mogu da se razbude bez jutarnje kafe, treba biti oprezan sa unosom kofeina u organizam. Naučnici tvrde da samo jedna espresso kafa dnevno može usporiti protok krvi u srce, što može da ima katastrofalne posljedice. Za razliku od ove, kafa bez kofeina pospješuje protok krvi prema srcu.Istraživači kažu da velika količina kofeina u espresso kafi može imati poguban utjecaj na kardiovaskularni sistem. U Velikoj Britaniji doktori i zdravstvene ustanove upozoravaju ljude da ne piju više od pet šoljica kafe dnevno.

Opširnije...

Strana 50 od 61

50